„Przełomowy projekt, który wprowadza nową jakość obsługi pasażerów w wagonach restauracyjnych, oferując kawę premium serwowaną według światowych standardów” - tak Wars SA opisuje rozpoczętą dziś kampanię „Kolej na Kawę”. Potrwa ona do 9 lutego i obejmie ponad 400 nośników reklamowych na dworcach w całej Polsce oraz komunikaty w mediach społecznościowych i pociągach.
Kampania „Kolej na Kawę” to nie tylko nowa oferta gastronomiczna, ale także symbol zmian, jakie zachodzą w WARS. Spółka łączy bogate doświadczenie z najlepszymi praktykami rynkowymi, stawiając na jakość, innowacje i komfort pasażerów. WARS wprowadza nową ofertę kawową (wysokiej jakości kawę premium serwowaną w wagonach restauracyjnych). Każda filiżanka przygotowywana jest na profesjonalnych ekspresach, zgodnie z ujednoliconymi standardami.
Kampania to także nowe standardy serwisu. Firma zapowiada przeprowadzenie kompleksowych szkoleń dla zespołów gastronomicznych, rekalibrację sprzętu i wdrożenie procedur zapewniających spójność smaku i obsługi. Ważną częścią przedsięwzięcia będą degustacje dla pasażerów – w trakcie kampanii ma ostać rozdanych 5000 filiżanek kawy, tak by każdy pasażer mógł poczuć różnicę.
– WARS to marka, która od ponad siedmiu dekad jest integralną częścią polskiej kolei. Dziś, stojąc przed wyzwaniami współczesnego rynku, podjęliśmy decyzję o kompleksowej transformacji. Kampania „Kolej na Kawę” to pierwszy tak widoczny efekt naszej pracy: łączymy tradycję z nowoczesnością, aby stworzyć nowe standardy obsługi pasażerów – mówi prezes zarządu WARS SA Radosław Groblewski. – Nasza kawa premium to symbol jakości, która wpisuje się w wizję nowoczesnego WARS. Dziękuję zespołowi WARS, naszym partnerom z PKP SA i PKP Intercity oraz wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji tego projektu. To Wasze zaangażowanie pozwala nam z dumą patrzeć na zmiany, które dziś wprowadzamy – dodaje.
– Kampania „Kolej na Kawę” to dla mnie szczególny projekt: połączenie mojej pasji do standardów jakości z odpowiedzialnością za transformację WARS – uzupełnia dyrektor wykonawczy Biura Sprzedaży i Marketingu spółki Mikołaj Pawlak. – Wprowadzamy kawę, która nie tylko smakuje, ale także buduje nową jakość podróży kolejowych. Jestem dumny, że możemy zaoferować pasażerom coś wyjątkowego, ale również wdzięczny wszystkim, którzy pracowali nad tą zmianą. Chciałbym szczególnie podziękować naszym pracownikom wagonów restauracyjnych, którzy każdego dnia w wymagających warunkach zapewniają najwyższą jakość serwisu. To dzięki nim ta kampania ma realne znaczenie – deklaruje.
Dla potrzeb kampanii „Kolej na Kawę” wynajęto ponad 400 nośników reklamowych na dworcach kolejowych w całym kraju. Działania obejmują plakaty i citylighty na dworcach, komunikaty na ekranach w pociągach oraz w mediach społecznościowych WARS i partnerów, a także wspomniane degustacje nowej kawy w wybranych pociągach i wagonach restauracyjnych.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.